Artykuły z kategorii

Konferencja w Warszawie

Podczas spotkania z dziennikarzami przedstawiciele samorządu województwa warmińsko-mazurskiego oraz eksperci podsumowali projekt „Produkt Warmii i Mazur”.

Głównym celem projektu jest wzrost konkurencyjności i atrakcyjności gospodarczej regionu Warmii i Mazur poprzez stworzenie marki „Produkt Warmia Mazury”. Obecnie tym znakiem posługuje się już 190 producentów i usługodawców z naszego regionu.

Konferencję prasową otworzyła Wioletta Śląska-Zyśk, wicemarszałek województwa warmińsko-mazurskiego, natomiast Stanisław Harajda p.o. dyrektora Departamentu Polityki Jakości Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie przedstawił idee projektu. Podczas spotkania odbyło się również uroczyste wręczenie certyfikatów dla Atelier Wyrobów Artystycznych Bogumiła i Andrzej Adamscy z Braniewa oraz Heinz-Glas Sp. z o.o. z Działdowa.

Z kolei prof. Janusz Heller i dr hab. Mariola Grzybowska-Brzezińska, pracownicy naukowi z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wygłosili referat „Znaki terytorialne w marketingu”. Prezentacje na temat inteligentnych specjalizacji regionu „ekonomia wody”, „niebo nad Warmią i Mazurami” oraz „rzemiosło” przedstawili odpowiednio Stanisław Janowicz (PTTK, Olsztyn), Stanisław Tołwiński , (Aeroklub Krainy Jezior) i Paweł Stępniewski (przedstawiciel „Manufaktury Nakomiady”) .

Produkty i materiały reklamowe na wystawie towarzyszącej konferencji