Artykuły z kategorii

kraina kanalu elblaskiegoPodczas konferencji „PR w samorządzie” zorganizowanej w Katowicach, samorząd województwa warmińsko-mazurskiego został podwójnie nagrodzony „Kryształami  PR-u”.

Wyróżnienie w kategorii najlepszy film promocyjny otrzymał teledysk „Mazurski Cud”, z kolei Grand Prix przyznano samorządowi za projekt promocji Krainy Kanału Elbląskiego.

Uhonorowany  teledysk „Mazurski Cud” powstał w ubiegłym roku dzięki współpracy artystów związanych z regionem. W produkcji promującej Krainę Tysiąca Jezior wzięli udział m.in. zespół Harlem, Ryszard Rynkowski, Janusz Panasewicz, Krzysztof Daukszewicz, Wojciech Łozowski oraz muzycy z zespołów Hunter, Vader, Shannon i wielu innych, w sumie kilkadziesiąt osób.

Samorząd otrzymał również nagrodę Grand Prix w kategorii promocja projektów unijnych za projekt „Zintegrowany system promocji turystycznej obszaru Kanału Elbląskiego”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Biorą w nim udział także partnerzy: powiat elbląski, iławski i ostródzki. Promocja obszaru Kanału Elbląskiego jest prowadzona m.in. na stronie internetowej krainakanaluelblaskiego.com, na której turyści mogą znaleźć wszystkie niezbędne informacje, a także w ramach targów turystycznych, gdzie wystawiana jest makieta kanału, ciesząca się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

IX Konferencja „PR w samorządzie” pod hasłem PROJEKT była poświęcona trzem  kluczowym  tematom: wpływ inwestycji na rozwój jednostek samorządu terytorialnego, komunikacja oraz kampanie wizerunkowe miast i regionów. Wśród wykładowców znaleźli się znani i cenieni specjaliści z branży Public Relations: Izabella Laskowska, Barbara Labudda, Marek Skała, Sebastian Chachołek, Mariusz Sokołowski, dr Dariusz Tworzydło, dr Krzysztof Koj, dr Wojciech K. Szalkiewicz, prof. Sławomir Smyczek oraz reprezentujący Katowice prezydent Piotr Uszok oraz Waldemar Bojarun.

Konkurs „Kryształy PR-u” odbył się po raz pierwszy. Samorządy  były nominowane w pięciu kategoriach: najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna oraz najlepsza gazeta miejska/biuletyn.  Konferencja odbyła się w dniach  23-25 maja 2012.